doosjes voor visitekaartjes

  • Lin

    Regelmatig laat ik in bundelorders huisstijldrukwerk drukken. Leuk om te doen maar ik krijg dan ook alles weer in een bundel ter verspreiding over mijn klanten aangeleverd. Voor brochures en briefpapier niet zo'n probleem, maar voor alle visitekaartjes….. Pffffff…

    Ik ben nu al de hele avond op zoek naar doosjes voor visitekaartjes. Echt ónvindbaar! Het mogen ‘gewone’ doosjes zijn voor 250 kaartjes van 85 x 55 mm, maar bijvoorkeur heb ik iets wat goed te verzenden past. Dus; platte doosjes, maximaal 30 mm hoog waar ook weer 500 kaartjes inpassen.

    Heeft iemand enig idee waar ik deze in kleine aantallen kan bestellen??

    Ik hoop op een goede tip!

    Groetjes,

    Linda

  • henk

    Dag Linda,

    ik heb witte doosjes voor visitekaartjes:

    afmetinen 90 x 56 x 35 mm

    of doosjes met deksel 92 x 58 x 30

    of van tansparant kunststof 92 x 61 x 40

    zijn per 100 stuks te bestellen..

    Prijzen? stuur maar een mailtje met bedrijfsgegevens.

    groeten

    Henk

  • Hugo

    Beste Lin,

    Verkopen ze zulke doosjes niet bij bijvoorbeeld Vistaprint op DirectPrinting.nl? Ik ben zelf ook nieuwe visitekaartjes aan het maken. Tip: Op de website gratis visitekaartjes staat een overzicht met websites waar je gratis visitekaartjes kan bestellen.

    Succes.

    Hugo

  • grafisch studio anders bv

    hoi lin

    wij kunnen deze dozen leveren ik zou even bellen of mailen

    mvg

    rob

  • Arjan

    Hallo Lin,

    Doosjes zijn bij ons online te bestellen via www.perfektpak.com.

    Altijd franco levering, ongeacht de afname.

    Groeten.

    Arjan

  • Dennis Maatje

    Beste Linda,

    deze zou je bij mij (Moonen Packaging) kunnen bestellen.

    Heb je enig idee hoeveel je er nodig hebt?

    Met vriendelijke groeten,

    Dennis Maatje

    06-53945841

  • Brigitte van Wanrooij

    http://www.verpakkingenzo.nl/shop/0120x80x80mm-vouwdoos-karton-wit–p-16324.html

    Hoi Lin,

    Wellicht is bovenstaand doosje iets voor je.

    Groeten

    Brigitte van Wanrooij

    www.verpakkingenzo.nl

  • Krabbendam Kadoverpakking

    Linda

    Zijn deze verzendenveloppen misschien niet een oplossing

    http://www.krabbendam-kadoverpakking.nl/transparant-doosjes-kokers-transparant-kunststof-envelop-c-25_240.html

    of deze transparate doosjes kunnen alleen niet per post worden gestuurd.

    http://www.krabbendam-kadoverpakking.nl/transparant-doosjes-kokers-transparant-doosje-visitekaart-c-25_269.html

    Vragen dan hoor wij dat graag

    gr

    dave

    Krabbendam Kadoverpakking

  • Miranda

    Hallo, ik zie hier dat ik bij jou doosjes voor visitekaartjes kan bestellen.

    Kun je mij de prijs geven van de transparant kunstof doosjes 92 x 61 x 40 en heb je hier een foto van?

    En zijn hier nog andere maten transparant kunstof doosjes bij jou te verkrijgen?

    Met vriendelijke groet,

    Miranda de Jong

  • Kevin De Bode

    Hallo, ik ben een leerling van het Mater Salvatoris Instituut. Wij hebben een minionderneming genaamd ‘Gift Assistant’. Ons product bestaat uit een charmant doosje met daarin 30 gelegenheidskaartjes en we zijn op zoek naar een nieuw doosje. Ons oude doosje was te groot voor onze 30 kaartjes. Ons logo moet op de voorkant van het doosje passen. Kan iemand me helpen. Stuur maar iets achter op mijn e-mailadres!