Gondel doosjes

  • Katrien

    Ik ben op zoek naar gondel doosjes, maar dan 50 stuks ipv 250 Afmetingen 10 bij 6 en kleiner. Wie kan mij helpen?????

  • tijgertje

    beste katrien

    ik ben ook op zoek naar doosjes potjes en ook 50 a 100 stuks missien moet je iemand zien te vinden die met je sammen wil doen.

    WAT ZIJN GONDEL DOOSJES??????

    groetjes tijgertje Katrien schreef:

    >

    > Ik ben op zoek naar gondel doosjes, maar dan 50 stuks ipv 250

    > Afmetingen 10 bij 6 en kleiner. Wie kan mij helpen?????

  • henk

    Gondeldoosjes zijn doosjes van kunststof of massief karton, met een soort van enveloppe-vorm. De zijkanten zijn ovaal. Door de constructie wordenze ook halvemaandoosjes genoemd. Dit komt, omdat als je de doosjes van de zijkant bekijkt, er met wat goede wil en halv maan in te zien is.

    Ik zou ze wel kunenn leveren, maar de kosten om te maken zijn voor kleien aantallen veel te hoog, door de gereedschapskosten. Kijk eens bij een winkel in decoratiemateriaal of bij een zgn. Packcenter bij je in de buurt.

  • Wraps & Ribbon store

    Bel of kom eens langs 010-2343371

  • Nicole

    Beste Henk.

    Dus als ik het goed begrijp maak je de doosjes wel als het grote aantallen betreft. Wat zijn grote aantallen. Is 600 groot genoeg? Het gaat om de taartpuntdoosjes waar ik je vanavond al eerder een mail over heb gezonden. ik hoor het wel.

    Nicole Wilms