Keuze verpakkingsmateriaal

• Daniëlle

Voor een pas ontworpen product moet ik een verpakking maken. Ik moet dus bepalen van welk materiaal ik dit maak. Waaraan moet ik allemaal denken bij mijn beslissing? Zijn er factoren die hierbij een rol spelen?

• Rob

Hoi Danielle,

Bij de keuze van het materiaal is het belangrijk te weten wat je verpakken moet.

Misschien kan je het mailen, zal ik daarna suggesties geven

groet Rob

• hans hazes/hib concepts

Hoi Danielle,

belangrijk is hoe je het gaat verkopen- via internet (belangrijk is de logistieke functie vd verpakking - goed verpakt om te verzenden). voor in de winkel is mn.

de communicatie van het product (in de verpakking) belangrijk, hoe val ik het beste op. Dan vanzelfsprekend nog elementen als milieu, (her)sluitbaarheid, kosten vd verpakking.

groet

Hans

HIB

info@hibconcepts.nlDaniëlle schreef:

>

> Voor een pas ontworpen product moet ik een verpakking maken.

> Ik moet dus bepalen van welk materiaal ik dit maak. Waaraan

> moet ik allemaal denken bij mijn beslissing? Zijn er factoren

> die hierbij een rol spelen?

• henk

Kijk eens op www.combi-pack.nl..

we helpen graag…

• Bram van Enckevort

Zoals al is opgemerkt is de keuze van het materiaal sterk afhankelijk van het product. Als het om levensmiddelen gaat gelden er natuurlijk hele andere eisen en wensen dan als het om speelgoed gaat bijvoorbeeld. Wij adviseren al vele jaren (non) food industrie op het gebied van verpakkingen en verpakkingsmaterialen en leveren daarnaast een breed assortiment hoogwaardige verpakkingsmaterialen tegen zeer gunstige condities. Daarbij is het ook mogelijk om zeer kleine oplages af te nemen als het om nieuwe producten gaat

Stuur gerust een mail en ik zal direct contact met u opnemen om het een en ander nader toe te lichten

Met vr. gr

High Performance Packaging

Bram van Enckevort