Schilderijen per post

  • Karin

    Voor het versturen van schilderijen met de tgp ben ik op zoek naar de /een manier om de schilderijen te verpakken.

    Ik heb uiteraard noppenfolie, maar het gaat mij even om de buitenkant. Ik ben aan het surfen geweest, maar ik kan niet vinden wat ik geschikt vind voor schilderijen.

    Is karton op rol een idee? Of is dat te slap?

    Of een soort vouwkarton, karton dat je kunt vouwen om een schilderij ( ik weet de naam niet). Waar zou ik dat dun kunnen krijgen?

    Dozen uit de supermarkt vind ik niet ideaal, want dat oogt niet echt professioneel.

    Schilderijen zijn van verschillende maten: 30x30, 30x40, 40x40, 50x60 etc Het grootst zal ws 60x80 of 80x100 zijn.

    Dus als iemand ideeën heeft, zijn ze van harte welkom!

  • Webtrader

    Hoi,

    Probeer het eens bij www.vhverpakkingen.com. Hier kopen wij ook onze schilderij beschermhoeken en aanverwante verpakkingen hiervoor.

  • henk

    Kijk eens bij:

    www.combi-pack.nl,

    wij produceren ook kleine series schilderijenverpakkingen..

    Groet

    Henk

  • Mirjam Snel

    Hallo,

    Kijk ook eens op www.topa.nl. Leveren kleine series transportverpakkingen van goflkarton.

    Groet,

    Mirjam.

  • Karin

    Bedankt allen voor de antwoorden, beetje laat maar ik was het topic even vergeten.

    Ik heb even op alle sites gekeken en op zich zie ik dat ik een hoop kan kopen.

    Wat ik eigenlijk nog wil weten, wat is de naam van de verpakkingen die ik zoek?

    Ik zie door alle namen op de sites de bomen in het bos niet meer! Onder schilderij kan ik het in ieder geval niet vinden.

    Echt super dat jullie hebben geantwoord!

  • Willie

    Ik wil vragen wat kartonnen hoekjes kosten om schilderijen 4cm en 2 cm

    gr. Willie

  • Arjan

    Beste Karin,

    Kijk eens bij www.perfektpak.com. Daar hebben ze standaard lijst / beschermhoeken voor schilderijen op voorraad liggen.

    Ook voor de kartonnen omverpakkingen en noppenfolie kun je hier terrecht.

    Succes

    Arjan

  • Petra

    Hallo Karin,

    Ben toevallig hier terecht gekomen omdat ook ik op zoek ben naar mogelijkheden van een canvas deugedelijk te verpakken voor de post. Ik verstuur enkel stuks per jaar.

    Heb alles even doorgelezen. Noppenfolie was bekend, maar heb jij nog een oplossing verder gevonden. Ben ook al een heel tijd op zoek. alvast heel erg bedankt.

    Petra

  • Marlies

    Iemand zou gewoon de boekverpakkingsdozen moeten vergroten naar de afmetingen die wij, kunstenaars, nodig hebben.

    En een koker, zoals velen mij “professioneel” meldden, werkt niet voor een ingelijst of canvas-iets.

    Ik heb ooit bij de plaatselijke pizza bakker om een paar lege dozen gevraagd, maar dat kan ik nu niet meer doen…

  • Jan

    Hallo Karin,

    Wij bestellen dozen projectmatig bij www.dozen.nu.

    Wellicht kun je er wat mee.

    Groet,

    Jan