werk

• jana

HEB EEN THUISWERK /VERPAKKINGS BEDRIJF WAAR WIJ IN EN OM PAKKEN

MAAR ZOEK DOOR VEEL AANVRAAG THUISWERKERS NOG

OPDRACHTEN

MVG JANA

• nadia

hallo hebben jullie nog mensen nodig,

en waar is jullie bedrijf,groetjes nadia zouden jullie mij een imail kunnen sturen bedankt.

• jana

Hoi wij werken purmerend

Waar woon jij nadia?????????

• packagingcareers.eu

persbericht

WWW.PACKAGINGCAREERS.EU

INTERNATIONALE JOBBOARD VOOR DE VERPAKKINGSINDUSTRIE

Teveel tijd, kwaliteit en geld gaat verloren naar het zoeken van juiste kandidaten, maar ook naar het zoeken van agenten & distributeurs in de verpakkingsbranche.

Bedrijven in de verpakkingsbranche vinden moeilijk en vaak tegen hoge kosten de geschikte kandidaat. Gemiddelde kosten (over alle media) zijn Euro 1500, waarbij het steeds moeilijker wordt om te bepalen waar men deze specifieke advertentie dient te plaatsen.

Kandidaten op hun beurt die op zoek zijn naar vacatures in de verpakkingsbranche kunnen moeilijk de juiste vacatures vinden. Uit onderzoek is gebleken dat gemiddeld meer dan 4 uur per week men kwijt is aan het ‘surfen’ en/of kijken in de ‘bladen’.

Deze problemen zijn vanaf heden opgelost voor alle mensen die werken of willen gaan werken specifiek in verpakkingsindustrie.

WWW.PACKAGINGCAREERS.EU stelt bedrijven middels een eenmalige registratie op deze website in staat om voortaan al hun vacatures snel en eenvoudig zelf te publiceren. Gemiddeld duurt het aanmaken van een vacature slechts 2 minuten.

Kandidaten hebben gratis toegang op de website tot de vacatures. Tevens kunnen kandidaten zich gratis abonneren op een email die alleen de vacatures doorstuurt met hun specifieke wensen.

Alle reacties via onze website van kandidaten en bedrijven zijn 1 op 1, zonder onze tussenkomst of derden.

Op dit moment is de site in Nederlands en Engels. In de tweede helft van 2007 gaan we ook live in Duits, Frans en Italiaans.

In de hoop u allen spoedig te mogen begroeten op WWW.PACKAGINGCAREERS.EU

teken ik,

Met vriendelijke groet,

Gawaga BV

• packagingcareers.eu

persbericht

WWW.PACKAGINGCAREERS.EU

INTERNATIONALE JOBBOARD VOOR DE VERPAKKINGSINDUSTRIE

Teveel tijd, kwaliteit en geld gaat verloren naar het zoeken van juiste kandidaten, maar ook naar het zoeken van agenten & distributeurs in de verpakkingsbranche.

Bedrijven in de verpakkingsbranche vinden moeilijk en vaak tegen hoge kosten de geschikte kandidaat. Gemiddelde kosten (over alle media) zijn Euro 1500, waarbij het steeds moeilijker wordt om te bepalen waar men deze specifieke advertentie dient te plaatsen.

Kandidaten op hun beurt die op zoek zijn naar vacatures in de verpakkingsbranche kunnen moeilijk de juiste vacatures vinden. Uit onderzoek is gebleken dat gemiddeld meer dan 4 uur per week men kwijt is aan het ‘surfen’ en/of kijken in de ‘bladen’.

Deze problemen zijn vanaf heden opgelost voor alle mensen die werken of willen gaan werken specifiek in verpakkingsindustrie.

WWW.PACKAGINGCAREERS.EU stelt bedrijven middels een eenmalige registratie op deze website in staat om voortaan al hun vacatures snel en eenvoudig zelf te publiceren. Gemiddeld duurt het aanmaken van een vacature slechts 2 minuten.

Kandidaten hebben gratis toegang op de website tot de vacatures. Tevens kunnen kandidaten zich gratis abonneren op een email die alleen de vacatures doorstuurt met hun specifieke wensen.

Alle reacties via onze website van kandidaten en bedrijven zijn 1 op 1, zonder onze tussenkomst of derden.

Op dit moment is de site in Nederlands en Engels. In de tweede helft van 2007 gaan we ook live in Duits, Frans en Italiaans.

In de hoop u allen spoedig te mogen begroeten op WWW.PACKAGINGCAREERS.EU

teken ik,

Met vriendelijke groet,

Gawaga BV

• packagingcareers.eu

WWW.PACKAGINGCAREERS.EU

INTERNATIONAL JOBBOARD FOR THE PACKAGING INDUSTRY

Too much time, quality and money goes lost with searching for the right candidates, but also with looking for agents & distributors in the packaging sectors.

Companies in the packaging sector have to spend per vacancy USD 2000 (Euro 1500) average over various media. While at same time it becomes more difficult to define your success rate.

Candidates in return who are looking for vacancies in the packaging industries experience difficulties to find their dream jobs. From research it appeared that individuals are spending 4 hours a week on the internet and/or looking in the ‘magazines’.

These problems are from today onwards history.

WWW.PACKAGINGCAREERS.EU enables packaging companies through a one off registration to publish their vacancies direct and easy on the job board.

Average time for publishing a vacancy takes less than 2 minutes.

For Candidates the service is free.

All reactions and correspondence is directly and exclusive between the candidate and the company that published the vacancy.

At this moment the site is live in languages English and Dutch.

In second half of 2007 languages French, German and Italian will be added.

Looking forward to meeting you all on WWW.PACKAGINGCAREERS.EU

• Gigi

Ik zoek graag op productie werk , ik heb bijna 4 jaar in Amsterdam gewond.

Ik heb Nederlandse nationnalitiet.

Mijn telefoon nu. : 06-28277911

Met dank.